Ulubione projekty

Twoja lista jest pusta

Dodano projekt

Usunięto projekt

Rok pod znakiem nowości

Dla firm Braas Polska i RuppCeramika liderów na polskim rynku pokryć dachowych nadszedł czas podsumowania działań podjętych w ubiegłym roku. Przedsiębiorstwa oceniły na ile wprowadzone nowości produktowe przyjęły się na rynku a także podsumowały całoroczne cykle szkoleń dla swoich partnerów.
Według obu przedsiębiorstw ubiegły rok był trudny ale udany. Do największych sukcesów należało osiągnięcie wzrostu sprzedaży mimo trudnej sytuacji na rynku. Firmom udało się także wprowadzić kilka bardzo dobrze przyjętych nowości oraz rozszerzyć zakres szkoleń dla partnerów handlowych i wykonawców. Ubiegły rok upłynął dla Braas Polska i RuppCeramika przede wszystkim pod znakiem dążenia do zapewnienia klientom produktów dostosowanych do ich potrzeb i wymagań. Ważnym elementem strategii była także jak najlepsza obsługa nabywców przez firmy handlowe i wykonawców. Cele jakie firmy stawiały przed sobą wymagały skupienia nie na polityce sprzedażowej ale na oczekiwaniach inwestorów kupujących pokrycie dachowe. Dlatego obie firmy wprowadziły wiele udoskonaleń technologicznych swoich istniejących produktów. Przeprowadziły także wiele szkoleń zarówno dla firm handlowych jak i dekarzy.

Nowości nowości...

Do najważniejszych innowacji wprowadzonych przez firmę RuppCeramika należy technologia barwienia dachówek w masie w Polsce do tej pory nie stosowana. Fabryka firmy RuppCeramika w Skrzyńsku obecnie jako jedyna w Polsce wytwarza dachówki ceramiczne w tej technologii. Dzięki temu wymagający polscy klienci otrzymują produkowany w kraju produkt o wysokich walorach estetycznych. Barwienie w masie pozwala bowiem uniknąć widocznych na powierzchni dachówek uszkodzeń mogących powstać np. podczas transportu czy obróbek dekarskich. Dachówka Sirius barwiona w masie okazała się przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę" i dziś jest najlepiej sprzedającym się produktem RuppCeramika. Rozwiązaniem wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom klientów było także wprowadzenie przez firmę angobowanej dachówki w kolorze czerwieni naturalnej. I tu RuppCeramika także jako pierwsza zastosowała tę technologię dostosowaną do specyfiki polskiego rynku. W naszym kraju od lat najbardziej popularne są bowiem dachy czerwone a jednocześnie zmienny klimat sprawia że tradycyjne nieangobowane dachówki po kilku latach tracą dobry wygląd. Angobowana dachówka w naturalnym kolorze gliny pozwala rozwiązać ten problem. "Wprowadzone nowości to niewielkie zmiany technologiczne które jednak znacznie zwiększają satysfakcję klientów" - mówi Robert Wijatkowski Dyrektor ds. Sprzedaży w firmie RuppCeramika - "nie chcieliśmy robić rewolucji ale dzięki małym kroczkom jak najlepiej zaspokoić gusty polskich odbiorców".

RuppCeramika może się także poszczycić przedłużeniem do 20 lat gwarancji udzielanej na swoje produkty. Było to możliwe dzięki niedawnemu zakończeniu wieloletnich wiarygodnych badań jakim poddano dachówki tej marki.

Firma Braas Polska także skoncentrowała się głównie na potrzebach inwestorów. Popularność dachówki Celtyckiej marki Braas zaowocowała rozszerzeniem o odcień brązu palety kolorów w jakich jest ona dostępna. W ubiegłym roku powodzeniem cieszyła się także dachówka Grecka pokryta nowoczesną powłoką barwiąco- ochronną Lumino. Dzięki powłoce model Grecka nie tylko wyjątkowo estetycznie wygląda na dachu ale jest także odporny na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych. Produkt ten został niedawno doceniony Złotym Medalem targów Budma 2004. Oba modele - Grecka i Celtycka zyskały także zestawy dachówek kształtowych pozwalających na estetyczne wykończenie połaci dachu i ułatwiające pracę dekarzom. Z kolei system rynnowy Braas StabiCor wzbogacił się o elementy ułatwiające montaż rynien i rur spustowych - haki doczołowe i obejmy wkręcane.

Partnerzy godni zaufania

Ubiegły rok był dla Braas Polska i RuppCeramika także czasem intensywnych szkoleń i współpracy z partnerami handlowymi. Braas zaangażował się najbardziej w projekt "Braas - Główny Partner" w ramach którego prowadzi regularne cykle szkoleń i spotkań z najlepszymi firmami handlowymi. Założeniem programu jest połączenie doświadczenia i fachowej wiedzy firm handlowych z doradztwem ze strony Braas Polska. Firmy biorące udział w programie mogą liczyć na profesjonalne konsultacje związane ze sprzedażą pokryć dachowych. Braas zapewnia swoim partnerom także wsparcie marketingowe oraz pomoc w analizowaniu trendów i dostosowywaniu się do zmian na rynku. Podczas organizowanych przez Braas Polska specjalistycznych szkoleń handlowo - technicznych pracownikom firm partnerskich przekazywana jest solidna wiedza o właściwościach pokryć dachowych zasadach ich doboru oraz nowoczesnych rozwiązaniach w budownictwie.
W ubiegłym roku firma brała także intensywny udział w działaniach zmierzających do konsolidacji środowiska dekarskiego. "Zapewnialiśmy wsparcie merytoryczne oraz organizacyjne m.in. Śląskiemu Stowarzyszeniu Dekarzy" - opowiada Andrzej Bibik Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Braas Polska - "w ramach tej współpracy braliśmy udział w spotkaniach branżowych przeprowadziliśmy tez liczne szkolenia". Zarówno Braas jak i RuppCeramika prowadziły także wiele szkoleń dla wykonawców przykładowo firma RuppCeramika przeszkoliła około 200 osób - dekarzy i firm handlowych. Obie firmy zorganizowały także dwa wykłady dla studentów architektury Politechniki Poznańskiej. Grupa ponad 50 studentów miała okazję zapoznać się z zasadami projektowania dachów oraz zastosowania pokryć ceramicznych i cementowych.

Rok 2004 rozpoczął się dla Braas Polska i RuppCeramika sukcesami na Targach Budma (Złoty Medal dla dachówki Greckiej Braas znak "Produkt Przyjazny Architekturze" dla dachówki Smaragd RuppCeramika oraz całościowego systemu dachowego Braas). Następne miesiące będą czasem wprowadzania kolejnych nowości i jeszcze intensywniejszych szkoleń dla partnerów firm.

Bezpłatna pomoc architekta

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Zamawiając usługi forum i dzienników budowy, przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na świadczenie tych usług i przetwarzanie przez Usługodawcę, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J., jako Administratora danych, podanych w formularzu danych osobowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie i Polityce Prywatności serwisu ARCHIPELAG.pl.

Jeśli chcesz także otrzymywać bonusy i informacje dotyczące akcji promocyjnych naszych i naszych Partnerów, wyraź zgodę dodatkową i zaznacz odpowiednie pole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J. z siedzibą: ul. M. Smoluchowskiego 56/3, 50-372 Wrocław, nr KRS 0000123673, NIP: 897-16-05-744, REGON: 931987209:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy Cię, że (przeczytaj klauzulę informacyjną):

czytaj całość ›
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia